23948sdkhjf

Det satser Meny-direktør på

Ambitionerne hos Menys nye kædedirektør fejler ikke noget. Ifølge ham, skal Meny være flagskib for ferskvarer som frugt, grønt, kød samt vin.
- Når man er et ægte fødevaremarked, skal man adskille sige. Hele vores ferskvareprofil - kød, grønt og frugt samt vin - der skal vi være det absolutte flagskib inden for dansk dagligvarehandel. Det er de tre fyrtårne, vi vil eje. For at vi kan få vores medarbejdere til at levere det, har vi omdøbt dem til en ny profil – madarbejdere. Det er sådan nogle, der stiller sig frem foran kunderne og viser, at de er ægte madelskere. Det er ikke bare noget smart, vi har opfundet sammen med et bureau, det giver faktisk mening i vores nye DNA, siger Jørgen Nielsen til FødevareWatch.

Med ny koncernstrategi stiller Dagrofa skarpt på detailforretningen og lægger SuperBest og Eurospar kæderne sammen. Sammen danner de butiksgrundlaget for det nye Meny.

Meny findes allerede i Norge, men direktøren udtaler til FødevareWatch, at det altså ikke er den samme kæde, der skal udrulles i Danmark, understreger direktøren.

Han påpeger, at man ikke kan drive noget norsk i Danmark, ligesom man ikke kan drive noget Dansk i Norge. Derfor tager man de bedste ting fra Norge, som skal inspirere til det danske koncept, som bliver bygget op.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.173